Voisi taas palailla pari päivää taaksepäin.. Tällä viikolla on  tullut jopa käytyä siellä Elixialla.. Toissapäivänä kävin sekä xyclingissa, että bodypumpissa..ja teki hyvää..tosin taisin bodypumpissa harpata hieman liian isoja painoja näin alkuunsa(kävin toista kertaa vasta) kun ei meinannut jaksaa pysyä tahdissa..muutoin alan ehkä hieman jo lämmetä lajille..

Eilen oli iltavuoro, MUTTA tällä kertaa mä tein sen!! Kampesin itseni aamulla Elixialle treenaamaan..HYVÄ MINÄ!! (olen siis aikas huono lähtemään aamutreeneihin).. Iltavuoro menikin sitten varsin mukavasti kun oli jäänyt hyvä vire päälle..

Evästä olen popsinut tyyliin kanasalaattia, munakasta, kasviksia ja pekonia,maitorahkaa,marjoja jne jne. en jaksa alkaa sen tarkemmin ruotimaan..

Löysin muuten yhtenä päivänä kaupasta jo glögiä ja oli pakko ostaa pari purkkia..voisin juoda glögiä vaikka kuinka paljon..NAM!! Onnellisena joinkin ison mukillisen sitä heti saman iltana..hetken kuluttua ei enää ollutkaan niin onnellinen olo kun erehdyin katsomaan hiilarit purkin kupeesta.. 12g/100g ja minä olin juuri lipittänyt tyytyväisenä lähes puoli litraa!!! Se siitä ilosta sitten..puntari olikin (tänään kun kävin) värähtänyt taas kilon ylöspäin..kaikesta treenistä ja kevyemmästä ruokavaliosta huolimatta..jokin nyt siis mättää... No joo, myönnän, että olen parina päivänä sortunut hieman maistelemaan mm. pullaa ja pari karkkia..mutta määrät on kyllä olleet tosi vähäisiä niin ihmettelen suuresti..

Noo..ei pidä lannistua..huomenna taas elixialle ja sitä rataa.. täytyy vaan nyt pitää vähän tiukempaa rajaa...kun aina ajattelee, että "jos minä nyt yhden"... HYI!! POIS SE MINUSTA!!

Täytyy vain sopia itsensä kanssa ne sallitut herkuttelupäivät jolloin voi kohtuullisesti nauttia jotain hyvää..muina päivinä voisi yrittää hillitä itseänsä... en vaan ymmärrä miksei se nyt meinaa onnistua, kun alkuvuodesta onnistuin..pidin pintani ja kolmessa viikossa -5kg..tosin ne tuli kesällä kaikki takaisin..kiitos terassien ja jäätelökojujen..(ja huonolla itsehillinnällähän ei ole tähän mitään osuutta..)

Sitä onnistuu kun PÄÄTTÄÄ onnistua!! Ja minähän PYSTYN siihen!! PYSTYN!!

Näillä tunnelmillä tänään..