En ole kirjoittanut pitkään aikaan koska motivaatio on ollut kovin kateissa niin kirjoittamisen, liikunnan ja ruokavalion suhteen..joten ajattelin nyt kertaheitolla tunnustaa mitä olen tehnyt viimeiset kaksi kuukautta..

Täten tunnustan..

..että olen kuluttanut enemmän puuteria kuin nostellut puntteja..

..että olen vinguttanut visaani enemmän kuin salikorttia..

..että olen pukenut useammin päälleni biletopin, kuin treenivaatteet..

..että olen viettänyt useamman tunnin kaupungin yöelämässä kuin salilla..

..että olen kumonnut enemmän drinkkejä, kuin vettä..

..että olen syönyt enemmän sipsiä, kuin proteiinipatukoita..

..ETTÄ OLEN NAUTTINUT JOKA HETKESTÄ!!!

Tähän voi vain todeta, että elämä on lyhyt, siitä pitää osata myös nauttia.. Olen nauttinut kaikista tyttöjen illoista, bailuviikonlopuista, shoppailureissuista ja siitä että kaikki joululahjat on ostettu ja paketissa..

MUTTA olen myös nauttinut niistä päivistä jolloin olen itseni sinne salille kammennut.. yhdessä välissä tuli kolmen viikon tauko, sitten kävinkin neljä kertaa viikossa, ja taas viikon tauko..nyt olen kuitenkin kammennut itseni sinne sen kaksi tai kolme kertaa viikossa..toissapäivänä erehdyin jopa aamutreeneihin..minä, EI aamuihminen.. otinkin kolmen eri tunnin yhdistelmätunnit ja olo oli mahtava kun lähdin klo 11 kotiin.. :) Eilen löysin kadonneen keskittymis- ja rauhoittumiskykyni pilateksessa.. Eikä liikunnan poisjäännistä ole huolta, kyllä se niin hyvän mielen tuottaa..

Olen ajatellut, että nautin tämän kuun vielä kaikesta ilman huolta ruokavaliosta tai muustakaan..paino on pysynyt suunnilleen samassa, joten ei maailma tähän kaadu.. Tammikuussa lähdetään sitten aivan uuteen alkuun(jälleen kerran). Tavoitteena on aloittaa monta lakkoa..aloitten tipattomasta ja karkittomasta tammikuusta :D

Mukavaa joulunodotusta!! <3